2012. július 13., péntek

Pink-fehér nászajándék

Nemrég megkértek, hogy csomagoljak be egy apró kis nászajándékot. Nem akartam túlzásokba esni, összesen két színt (pinket és fehéret) és két fajta szalagot használtam. Köszönhetően az ajándék formájának, a csomagolás elkészítése olyan egyszerű, hogy azon kaptam magam, hogy egy-kettőre be is csomagoltam anélkül, hogy a köztes lépéseket lefényképeztem volna. Íme az első kép, amely alapján könnyen le is tudom vezetni sorrendben, hogyan csináld:
 Hozzávalók
 - pink és fehér selyempapír (én TESCO-sat használok)
- széles fehér szalag (ezt a szépet a KIK-ben találtam)
- vékony fehér szalag
- olló, stift ragasztó

Így készül
1.Gyűrj össze fehér selyempapírt, majd simítds el a kezeddel és csomagold bele az ajándékot.
2. Most vágj ki a pink papírból egy csíkot, amellyel körbe tudod vonni az ajándékot.(Olyan széles legyen, hogy a két szélének behajtása után az ajándéknál keskenyebb, de széles fehér szalagnál szélesebb maradjon.)
3. A pink papírt stift ragasztóval rögzítsd a fehér selyempapíron, majd erre jön a széles fehér szalag, amit szintén egy kevés stift ragasztóval lehet rögzíteni.
4. Végül a keskeny fehér szalaggal futtasd végig az ajándék szélét és köss masnit az egyik sarokba úgy, hogy egy darab pink papírból is masnit formálsz.
Készen is vagy!

Még két kép másik szemszögből:

Kattints a képekre, ha nagyobb méretben szeretnéd látni őket!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése