2013. november 15., péntek

Advent 2013 - zöld tál

No, csináljunk végre egy adventi tálat erre a szezonra is, mert le vagyunk, akarom mondani: vagyok maradva :)
 
Mi kell hozzá?
- zöld kerámia tál
- 4 db fehér gyertya
- szárított hortenzia
- és egy kis plusz dekor csillag/masni vagy amid van otthon
- csillámspray
- angyalhaj



1. lépésben rendezd el a gyertyákat tetszőlegesen és kezdd el köré rögzíteni ragasztópisztollyal a hortenziákat.
Ha kész vagy a hortenziákkal, bújtass közéjük egy kevés angyalhajat, hogy ünnepiesebb hangulata legyen a kompozíciónak.
Végül nézz körül, hogy van-e valamilyen karácsonyi díszed, amit még bele tudsz illeszteni a tálba. Én egy dekor csillagot használtam és egy színben passzoló csillámos szalagból masnit kötöttem.
A legvégén még egy kis csillámspray-vel befújtam az egészet. Ez rögzíti a hortenziákat, plusz ad még egy kevés ünnepi hangulatot a tálnak.
Íme közelről:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése