2013. december 3., kedd

Advent 2013 - tujaág vs. fenyőág

Eddig sosem dolgoztam tujaággal, de nem bírtam elmenni az utcánkban halomra vágott zöldek mellett. Nagyon fellelkesültem és arra gondoltam, hogy adventi tálhoz és koszorúhoz is felhasználom, mert könnyű dolgozni vele. Egy koszorú alapot és egy adventi tálat hoztam össze tujaágból kísérleti daraboknak:





Tapasztalat:
Kb. 3 hetet hagytam száradni a díszeket, mert féltem tőle, hogy a tujaág nem marad annyira tartós száradás után. A biztonság kedvéért még hajlakkal is befújtam az ágakat.

Így néznek ki ma:


A fotók nem adják vissza tökéletesen, de azt kell mondjam, hogy a tujaág nekem nem lett a kedvencem. Hamar kiszáradt, ráadásul könnyen törik akár csak egy érintéstől is. Összességében olyan ütött-kopott hatása van a díszeknek. Nem is gondolkodtam rajta, egyből szétszedtem őket.

Összegzés:
Ha tartós adventi díszt szeretnél, jobban megéri fenyőágat használni. Garantáltan több évig tartó dekoráció készíthető belőle és még a hangulata is "karácsonyibb".





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése