2012. augusztus 1., szerda

PET palack kaspó

Valahogy minden évben belefutok abba, hogy nincs elég vázám és kaspóm otthon a virágoknak. Szerencsére viszont mindig van otthon néhány üveg üres ásványvizes palack, amiből nem kevés kreatív dolgot ki lehet hozni. Gondolom sejtitek, itt most vázára és virágtartó kaspóra gondolok. 
Ilyen egyszerűen gyárthatsz helyes kis virágtartókat otthon fellelhető anyagokból! Nem kell hozzá más, mint olló, ragasztó, tetszés szerinti anyagdarab, papír, karton, egy kis szalag és persze PET palack.
Az egész művelet annyiból áll, hogy kelő magasságban levágod a palack alját, beragasztózod és rárakod a kiszemelt díszítő elemet. Mondjuk a képen látható lila áttetsző anyag így fest rádolgozva a műanyag palackra:
Valamivel nagyobb darabot vágtam, mint a PET és a tetején egyszerűen behajtottam a felesleget.
Néhány fénykép azokról, amiket csináltam még:
A legeslegegyszerűbb a középső volt: fogtam a rögtönzött kaspót, beletettem egy ajándékos tasakba és kész is! A jobb oldali kartonpapírral, natúr madzaggal és 2 db fa katicával készült.
Bal oldalon és középen gyűrött selyempapír, a középsőn ezüst fonallal. A jobb oldali az előző képen lévő katicással rokon, itt kagyló van rajta (ami nem látszik).

Üveggyöngyökkel.

Bal oldalon scrapbook papír natúr madzaggal, középen gyűrött selyempapír egy szalaggal, azon pedig csipke.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése