2011. november 19., szombat

Variációk lila gyertyás adventi tálra

Ha túl kevés ötletem van, az a baj, ha túl sok van, az a baj! Most is ebbe a hibába estem: nekikezdtem egy adventi tálnak és menet közben folyton más és más variációk jutottak eszembe. Nagyjából így volt a sorrend:
Szóval kezdődött ott, hogy ezt az összeállítást készültem ragasztani...
...aztán rájöttem, hogy van egy lila tálam, ami talán jobban passzol ide.
Nézegettem, de nem volt az igazi. Fogtam, és leszedtem az angyalhajat meg minden mást, és gallyakból csináltam egy madárfészket a gyertyáim köré.






Tettem rá masnit...

...és egy-két gömböt is...

...de valahogy még mindig nem tetszett és leszedtem a masnit és a gömböket. Végül lefújtam a faágakat hó spray-vel.

Jelenleg itt tartok: beesteledett és a műhavas madárfészkemre került néhány karácsonyi gömbdísz  Lehet, hogy azt a lila masnit még visszateszem rá... ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése