2011. november 27., vasárnap

Advent 2011 - II. rész

Elkészültem egy újabb adag adventi tállal. Ebben a blokkban a szokatlan színösszeállításoké vagy épp az egyfajta színeké lett a főszerep.
Az első egy piros-ezüst tál, amit 2 hétig nézegettem, mert nem tudtam eldönteni, hogy jó-e ez a párosítás. Végül leragasztottam és azt kell mondjam, hogy tetszik! ☺
Ezután egy 1 gyertyás kisebb "tálat" csináltam. Ennek a különlegessége a szokatlan gyertya, amelynek a mintázata nem éppen ünnepi, de nem bírtam nézni, hogy egy éve porosodik már otthon. Ez lett belőle:
Következő alkotásom egy szögletes tál. Mivel alacsony gyertyáim voltak a viszonylag mély tálhoz, ki kellett találnom, hogyan magasítsam meg őket. Végül a jól bevált faágas módszert: madárfészek szerűen lerakott ágakra ragasztottam a gyertyákat. Az ágakra hóspray került és világos színű gömbdíszek + fehér toll dísz. A tál közepén lévő csillag pedig sötétben világít.
Aztán valahonnan jött az ihlet és elkövettem egy újabb szokatlan színösszeállítást: halvány lila tálon arany-beige színű elemek. Azt hiszem, ez a tál az idei kedvencem :) Olyan kis finom. Az érdekessége még, hogy gyertyák helyett kerámia gyertyatartókat használtam, így többször felhasználható és bármikor cserélhető benne a mécses.

Valamiért nem tudok elszakadni ettől a kockás szalagtól. Nekem ezzel is tetszik ez a tál, de nagy valószínűséggel a másik variáció lesz a végleges.
Tegnap nagyon termékeny voltam, készült még egy teljesen egyszínű, 2 gyertyás tál is. Annyira jó ránézni erre a mély lila-burgundi tálra a rusztikus lila gyertyákkal, hogy nem is akartam elrontani a képet bármilyen másik színnel.
Sajnos a fotó annak ellenére sem adja vissza tökéletesen a színét, hogy egy kicsit szerkesztettem :(
Kíváncsiságból kipróbáltam, hogy hungarocell koszorúalapból melyik a legegyszerűbb ajtódísz, amit ki lehet hozni: Ez volna az:
A koszorúalapot körbetekertem szalaggal és tettem rá egy masnit és gömbdíszeket.
 Végül egy bizonyíték arra, hogy nekem sem sikerülhet minden...Volt egy arany színű tálam, amit már nagyon régóta meg akartam csinálni, de sosem jött az ihlet. Ma ezt is leragasztottam, de lehet, hogy inkább nem kellett volna! :) A helyzet az, hogy szerintem sikerült megalkotnom az idei adventi szezon egyik legcsúnyább darabját. Íme:
Erre a hétvégére nekem ennyi töletem volt. Ti hogy álltok az adventi díszekkel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése