2012. október 28., vasárnap

Koszorú nylon zacskóból

Már régóta megvolt az ötlet a fejemben, ma végre meg is csináltam. Telis-tele van az internet szebbnél szebb, otthon elkészített ajtódíszekkel (itt most koszorúra gondolok). Nagyon egyszerű ilyet gyártani házilag, tényleg nem kell hozzá hiperkreatívnak lenni. Nekem is sokféle variáció kering a fejemben, most a nylonzacskósat fogom megmutatni.

 Vettem egy hungarocell koszorúalapot, 3 színű nylon zacskót, ollót és gombostűt.
A nylon zacskókat kb. 5x5 cm-es darabkákra vagdostam és a közepénél összecsípve virágszerűséget formáztam belőlük. A közepébe szúrtam a gombostűt, így rögzítettem a koszorúalaphoz.
Nincs más dolgod, mint végigtűzdelni az alapot a kis nylonvirágokkal és készen is van, nekem 1 óra kellett az elkészítéshez.



A végeredmény nem épp egy tipikus őszi darab, de nagyon vidám, könnyen elkészíthető és szinte bármilyen színkombináció kihozható az otthon talált zacsikból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése