2012. november 25., vasárnap

Adventi tál készítése otthon

Szóval vágjunk is bele a közepébe! Ehhez az adventi tálhoz kelleni fog egy deszka, gyertyák, némi kartonpapír, szárított hortenzia, fehér festék, szalag, mini világító izzófüzér (a képen látható TESCO-ból van) és ami a képen nincs rajta: ragasztópisztoly.
1. lépés: a deszka közepére két réteg kartonból csináltam egy magasítást úgy, hogy a 3. és 4. gyertya közötti helyen kivágtam oda tettem be a mini izzófüzér elemtokját.
2. lépés: az egész magasítást leragasztottam fehér papírral.
3. lépés: itt vettem az akril festéket és lefestettem az egész deszkát a nem fehér részeket, de csak hanyagul, nem teljesen befedve a felületet.
4. lépés: felragasztottam a gyertyákat a magasításra és köréjük tekertem a mini izzófüzért.
5. lépés: kis darabonként felragasztgattam a hortenziákat a gyertyák köré. Végül arra a részre, ahol az izzófüzér elemtokja van, egy masnit tettem. A képeken nem látszik, de egy kis csillámspray-vel befújtam a hortenziákat, hogy karácsonyibb hangulatuk legyen. Így néz ki világosban...
 ... és így sötétben:


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése