2012. november 20., kedd

Karácsonyfa dísznek indult, fülbevaló lett belőle!

Az egész úgy indult, hogy karácsonyfadíszt csinálok ásványvizes palackról leszedett műanyag papírból, aminek nagyon megtetszett a hópehelyre emlékeztető mintája. Nem kell hozzá más, csak a képen látható dolgok:
-ásványvizes címke
-olló, ragasztó
-körző
-ceruza, vonalzó
-szaloncukor akasztó vagy ezüst madzag
-valamilyen átlátszó merev műanyag (a képen egy poutpurri-s doboz)
1. lépés: kivágtam az ásványvizes címkéről a hópehely mintát és ugyanakkora darabot a műanyag dobozból
2. lépés: a körző hegyét beleszúrtam a mintába, kinyitottam akkorára, amekkora rész kell, majd ugyanezt a távolságot rárajzoltam a műanyagra és kivágtam
 3. lépés: a mintát ráragasztottam a műanyagra és levágtam a lemaradó részeket
4. lépés: Ezután a körző hegyével átlyukasztottam és belefűztem a szaloncukor akasztót. Na itt ugrott a majom a vízbe, ugyanis ez pont egy fülbevaló méretű karika és rögtön az jutott eszembe, hogy felpróbáljam.

Így hát végül felfűztem a hópelyheimet fülbevaló akasztóra és egyelőre így funkcionál tovább!
 
Ne lepődjetek meg, ha szinte azonos tartalommal karácsony előtt is előkerül ez a bejegyzés, mert attól, hogy most hordom, a karácsonyfára is felkerül még ez a dísz! De akár ajándékötletnek is kiváló karácsonyra. Szóval ez egy 3 az 1-ben bejegyzés lett. ☺



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése