2012. december 17., hétfő

Adventi ajtódísz árnyékoló textilből


                          Ennél egyszerűbben szinte nem is lehet karácsonyi ajtó koszorút készíteni...

Hozzávalók:
- hungarocell koszorúalap
- organza vagy valamilyen áttetsző, fényes textil (én IKEA-s árnyékolót használtam)
- glitter spray, gyöngyök (opcionális)



Az koszorú elkészítése abból áll, hogy a textilt akkora csíkokra vágom, hogy körbeérje a koszorúalapot és kényelmesen meg is tudjam kötni rajta. Ahogy a képen is látod, nem egyforma vastagságúak a darabok és a hosszukat sem centiztem.

Szépen sorban körbekötözgetem az alapot és a végén ízlésesen eligazgatom a kiálló textildarabokat. A glitterspray-t azért említettem az elején, mert a biztonság kedvéért lefújtam az alapot, hogy ha van kilátszó rész, az szépen megcsillanjon, de enélkül is tökéletes.
Ha van színben illő gyöngyöd, szúrkálhatsz még az alapba. Így egy kicsit még karácsonyosabb és elegánsabb lett a végeredmény...
...olyannyira, hogy a fotózásnál ez a helyes kis katica sem tudott ellenállni a koszorúmnak :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése