2012. december 12., szerda

Adventi tál készítése otthon III.


Az ideiek közül talán ez az egyik legegyszerűbben elkészíthető adventi tálam, de egyben a leghangulatosabb is (szerintem).

Ezek kellenek hozzá:
- nagy kerek tál
- 4 gyertya
- fenyőág
- szárított narancs
- mini izzófüzér
- hóspray
- ragasztópisztoly
- az egyik gyertya alá magasításnak valamilyen négyszögletes, fix tárgy (pl. egy kisebb doboz)

1. lépés: leragasztottam a gyertyákat a kiszemelt tálon

 2. lépés: az egyik gyertya magasításának használt üreges dobozban elrejtettem a mini izzófüzér kapcsolódobozát és ezután ragasztottam le a fenyőágakat és narancs szeleteket
Ezen a képen látszik, hogy alig észrevehető a gyertya alatt megbújó kis kapcsolódoboz.
 3. lépés: körbetekertem az izzófüzért a tálon...
 4. lépés: ... lefújtam az egészet hóspray-vel és készen is volt!
A tál érdekessége, hogy az izzófüzér csillagai sárgán világítanak, így egy kellemes, meleg hangulatot adnak, az amúgy kicsit hűvös, ezüst-fehér dekorációnak. Plusz a narancs szeletek színe is segít ebben.
 Néhány kép még a tálról nappali és esti fényben:



Ha megvannak a hozzávalók, akkor gyakorlatilag 4 lépésben, max. 30 perc alatt elkészíthető a tál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése