2012. december 11., kedd

Adventi tál készítése otthon II.


Sokan csodabogárnak tartanak, hogy milyen adventi kreációkat tudok csinálni évről-évre. Most megmutatok kétféle adventi tálat készítés közben, lépésről lépésre, hogy lásd, nem is olyan bonyolult.
Kell hozzá ragasztópisztoly, gyertya, valamilyen tál, a többi már csak ötletesség kérdése.
 
Az egész úgy kezdődött, hogy volt egy fehér kerek virágtartóm, amivel nem tudtam mit kezdeni. Aztán jött az adventi időszak és álmodtam bele egy tálat. Első lépésben jól kitömtem újságpapírral.
 Aztán kemény papírt tettem a tetejére.
 Az utcában gyűjtöttem ágakat, amikből összekötöttem néhányat és hozzáragasztottam a tálhoz. Erre pedig ráragasztottam két gyertyát.

 Az ágakat és különösen a ragasztós részt a gyertyáknál lefújtam hó spray-vel. Idáig gyorsan haladtam, csak a spray száradására kellett várni, viszont nem nagyon tudtam, hogyan tovább...
 Aztán egyszer csak eszembe jutott, hogy van egy helyes kis karácsonyi manóm, ami pont ráfér a gyertyák mötötti kis helyre.
Mégis csak adventről van szó, 4 gyertyát kellett kreálnom valahogy...ezt úgy oldottam meg, hogy két magasított gyertyatartót szúrtam a kitömött részbe (szerencsére úgy álltak, mint a cövek ☺), amikben lehet cserélgetni a mécsest.
 
A többi kiegészítő úgy került a helyére, hogy próbálgattam, mi illik és mi nem illik a képbe. Ebből is jól látszik, hogy menet közben is formálódik a kép. A végeredmény pedig ez lett:

Került még a tálra: piros glitteres karácsonyi gömb, szárított narancs, fehér glitteres csillag és piros glitteres, hajlítható műanyag szál kis golyókkal. A köztes részeket vattával tömtem ki, hogy még téliesebb hatása legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése