2011. október 31., hétfő

Csipkebogyó-makk ajtódísz


Mozgalmas volt a hétvége, több helyen is kirándultam. Igyekeztem megörökíteni és magamba szívni azt a sok-sok gyönyörű színt, amit -köszönhetően a hosszan elnyúló jó időnek- az ősz hozott.
A gyönyörködésen kívül gyűjtögettem is. Makkot, tobozt, csipkebogyót. A tobozok az adventi díszekhez kellenek majd, a makkból és csipkebogyóból pedig ajtódíszt csináltam. Nem kell hozzá más, csak koszorúalap, termés és gombostű, esetleg ragasztópisztoly.
Első lépésben lefújtam bronz színűre a hungarocell koszorúalapot (19 cm átmérőjű), hogy a bogyók közti kis réseken ne legyen olyan feltűnő a fehér színe. Ezután egyenként felszúrtam gombostűre a csipkebogyókat és rátűztem az alapra. Néhol egy-egy makk is került bele (most csak a kalapját használtam), amiket ragasztópisztollyal rögzítettem.

A végeredmény kb. 3 óra alatt készült el. Hajlakkal átfújtam, hogy egységesen fényesek legyenek a bogyók. Csak egy szalagot tettem rá, amivel az ajtóra lehet lógatni.
Sokat gondolkodtam rajta, hogy kerüljön-e még más is a koszorúra, de azt hiszem, ez a koszorú pont attól szép, hogy ilyen egyszerű.

Ha marad a teának gyűjtött bogyókból, ne gondolkozz, tűzz! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése