2011. október 10., hétfő

Esküvőre

Azt gondoltam, hogy az esküvői szezonnak már vége van, de múlt héten és most is esküvői kívánságlámpásokat bámultunk a teraszról. (Ugye jól tudom, hogy néhány hete tiltották be!?) No de sebaj, ez adta az ihletet, hogy egy esküvőre készített ajándékládikámat megmutassam.

Általában nagyon egyszerű dolgokat szoktam itt a blogon bemutatni, ez is az lesz. Végy egy faládikát, akrilfestéket, szalvétát, decoupage lakkot, ecsetet, esetleg egy kis dekorgumit és láss neki!
Hogyan csináld? Fesd le a ládikát tetszőleges színűre. Én gyöngyház színeket használtam, mert tetszett, hogy a festéken átüt a fa színe és erezete. Várd meg, amíg megszárad a festék (2-3 óra) utána a kiválasztott helyre óvatosan simítsd rá a szalvétából kivágott mintát. Mindig csak egy réteggel dolgozz a szalvétából. Ha megvan, decoupage lakkal kend át a mintát, hogy rögzüljön.
Ha más díszítést is szeretnél a szalvétán kívül, használhatsz dekorgumit, amiből színeset is lehet kapni, vagy simán festhetsz valamilyen mintát. Én mindkettőt megcsináltam. A szabadkezes mintafestést még gyakorolnom kell , de aki kapta, így is nagyon értékelte a nászajándékos ládikát.


A pénzt úgy lehet beletenni, hogy összetekered és megspékelheted egy szép szalagból készült masnival.

Ha nem is esküvőre, de ékszeres doboznak is kiváló, illetve egy helyes kis karácsonyi ajándékot is bele lehet csempészni hamarosan...


Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése