2011. október 9., vasárnap

Pillangók

Nagy nap ez a mai. Végre elkészültem a pillangós díszekkel, amiket már több hete gyártottam apránként. Az egészhez nem kell más, csak színes papír tetszőlegesen, a rögzítéshez pedig gyurmaragasztó.

Így csináld: készíts különböző nagyságú pillangó sablonokat, rajzold körbe és vágd ki őket.  (Mielőtt megijednél, hogy nem tudsz szimmetrikus pillangót rajzolni, jusson eszedbe, hogy hogyan gyártottál szívecskét az iskolában: félbehajtod a papírt, és a gerincére rajzolod az alakzat felét. Ezután ügyelve rá, hogy a félbehajtás ne csússzon el, vágd ki a formát.) Amikor már elég pillangód van, vagy épp nagyon unod a vagdosást, indulhat a dekorálás!

Teheted például hálószoba falára vagy bútoraira:

Én kétféle színváltozatban is kipróbáltam, mert az első nem tetszett annyira.

Ha unod a csupasz lépcsőházakat, ott is kipróbálhatod:



Akár virágot is feldobhatsz vele:

Ha kültérre vagy egyszerűen csak strapás helyre szeretnéd őket, akkor válassz vízhatlan anyagot a papír helyett. Pl. régi műanyag irattartó mappából átlátszó pillangókat gyárthatsz. Teheted fürdőszobai vagy előszoba tükörre, ablakpárkányra, postaládára, ajtóra, autóba, hűtőre, macskára ...és amit innen kifelejtettem!



2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tuti. Szépek lettek.
    A folyosón levőkhöz mit szóltak a szomszédok?

    VálaszTörlés
  2. Hááát, a szomszédok még nem nyilatkoztak...bár nem futottam össze eggyel sem amióta kiraktam. Majd holnap reggel közvéleménykutatok.
    Szerintem nem lesz gond, de nem hagyom kint nagyon sokáig. Karácsonyra csinálok valami mást ;)

    VálaszTörlés