2011. december 7., szerda

Advent 2011 - III. rész

Már jócskán benne vagyunk az adventi időszakban, így mos utoljára írok ilyen témájú bejegyzést. Mivel múlt hétvégén készültem el az utolsó (és egyben legnagyobb) adag adventi tállal, így mindenképp szeretném még megmutatni, hogy miket sikerült megálmodnom.
Kezdjünk egy egyszerűvel! Egy száraz oázis kockába beleszúrtam a 4 gyertyát, becsomagoltam ezüst krepp papírba és ráragasztottam tálra. Egy kis angyalhaj, gömbdísz, masni és kész az egyszerűen mutatós adventi tál.
 
1 gyertyával:
Ha csak 1 színt használsz, úgy is lehet "nagyot" alkotni.
Ugyanaz a tál, más színű gyertyával és díszekkel:
 Egyik kedvencem ez a natúr összeállítás: semmi csilli-villi, csak egy kis hóspray és mégis téli hangulata van.

 Mini :)
 Kicsit sötétek a színek, de élőben egész szép:
 Élőben nagyon szépen összepasszolnak az arany és natúr színek ezen a kerámia tálon.
 És egy kis szokatlan az egyesek végére:
Gondoltam, csinálok valami szokatlant, valami különlegeset...vettem egy kaspót és egy boros poharat. A kaspó bordó felét gyöngyházszín fehérre festettem és a felső harmadára ezüst lamellákat tekertem. A kaspó belsejébe egy CD méretű műanyagot ragasztottam. Ez kb.3 cm-rel van a perem alatt. Erre került egy boros pohár, amit szintén ragasztottam. Köré száraz oázist tömködtem. Majd az oázist befedtem ezüst krepp papírral és fa csillagot, ezüst spray-vel lefújt faágakat, gömb díszt és egy kis angyalhajat tettem rá. Néhány fehér tollat tűztem még az oázisba, végül egy visszafogott ezüst szalagot tettem a kaspó arany peremére. Íme az eredmény:
Nem szeretek fenyőággal dolgozni, de egy esetben kivételt tettem. Ehhez a zöld tálhoz sehogy sem tudtam olyan összeállítást kitalálni, ami tetszett volna. Végső elkeseredésemben nyúltam a fenyőágakhoz. A szokásos tálat egy piros led égősorral dobtam fel, illetve kétféle gyertyát használtam. Így nem annyira kommersz.
 Ezt a narancs tálat azért szeretem, mert ahol ráesik a fény, olyan színe van, mint a tűznek. Nagyon hangulatos, szinte bármit rá lehet tenni.

Néhány egyszerűbb gyertyás díszt is "elkövettem".
A végére pedig egy kis mix: volt egy fa hatású, hosszúkás tálam. Natúr színű gyertya került rá és ezüstös mindenfélék. Egy kis színnel is fel akartam dobni, így kapott kék gömböket:
 
A tálat úgy készítettem el, hogy a gömböket nem ragasztottam le, hogy más színnel is variálható legyen, például zölddel...
 ...vagy lilával...
...esetleg arannyal...
...de kipróbáltam natúr színekkel is:
Menet közben annyira megtetszettek a kék csillámporos gömbök, hogy muszáj volt összeraknom egy kék-fehér-ezüst tálat. ☺Nagyon csillogós lett, de erre kaptam a legtöbb pozitív visszajelzést annak ellenére, hogy meg mertem volna esküdni rá, hogy kiakadnak rajta az emberek!
 Az idén valahogy beleszerettem a ledekbe. Ezt a tálat sem bírtam nem azzal megcsinálni. Arany tálon narancs szeletek, pattogatott kukorica, csillagok és angyalhaj. A ledfüzért üveg vázába tettem. Ilyen nappal...
...és ilyen este:

 Meglehetősen termékeny volt a hétvége. Ha hétfőn nem adta volna meg magát a ragasztópisztolyom, akkor most még több inspiráló, otthon is elkészíthető tálat tudnék itt mutatni...nem is beszélve a kopogtatókról, amiket már nem tudtam megcsinálni idén.

Az adventi díszekből ez volt az utolsó csokor tőlem. Remélem, volt olyan, ami elnyerte a tetszésedet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése