2011. december 14., szerda

Többrészes fali kép - avagy a naplemente színű, gyöngyáz fényű papír története

Az egyik lakberendező magazin számaiban többször is szerepelt egy hirdetés. New York látképe volt rajta fekete-fehéren. Ismerem magam, ezért kivágtam többet is, mert tudtam, hogy jó lesz még valamire. Jött is az ötlet hamar: fali képet fogok belőle készíteni 3 féle háttérrel. Egyszerűbben fogalmazva: végy 3 db-ot egy képből és ragaszd fel különböző színű hátterekre. Ennyi az egész!

Hozzávalók
Az egész gyakorlatilag 10 perc alatt elkészíthető. Kezdd azzal, hogy a kartonpapírból kivágod a megfelelő méreteket. Az én képem 8x22 cm-es. Ehhez 4 cm széles keretet hagytam, tehát 16x30 cm-esre szabtam a kartonokat. A háttérszíneket természetesen Te válogatod össze. Az én esetemben a fekete-fehér kép miatt -és azért, mert imádom a ff-et- ez a két szín adott volt. A harmadik már nem volt ilyen egyszerű...
A helyzet az, hogy mindenképp narancssárgát, olyan naplemente színűt szerettem volna,; de olyat, ami gyöngyház fényű. És itt kezdődtek a problémák...Az általam ismert összes kreatív és hobby boltban jártam, de sehol sem lehet ilyen színű gyöngyház fényű papírt kapni. Már kezdtem feladni, amikor véletlenül belebotlottam egy 8 darabos scrapbook-papír készletbe. A hőn áhított naplemente szín gyöngyház fényben! 1250 Ft-omba került, de nem bírtam otthagyni. (Ezt már csak az olvassa, aki nagyon ráér: 1200 Ft készpénz volt nálam, kártyával pedig nem lehetett fizetni. Hiába járok rendszeresen ebbe a hobby boltba, valahogy nem lehettem túl szimpi az eladónak, mert nem esett meg rajtam a szíve. Pedig becsszóra, következő alkalommal elvittem volna azt az 50 Ft-ot...Így még 4 napig reménykedtem otthon, hogy tényleg félretette nekem a naplemente színű papírt.)

Szóval nagy volt az öröm, elkezdtem a szumma 10 perces munkát. Fekete megvan, fehér megvan, naplemente színű...hát ez nem is olyan jó élőben...Nem kéne inkább sima narancssárga kartonból? Vagy inkább ebből a homokszínűből?? De! Így történt, hogy két heti keresgélés és váratlan rátalálás után végül nem is olyan lett, ahogyan terveztem. Nem ez volt az első ilyen esetem!
A képeket gyurmaragasztóval rögzítettem a falra. Amilyen egyszerű volt elkészíteni, olyan mutatós és hangulatos lett. Nálunk a helyiségeket összekötő folyosón kapott végül helyet, de ajánlom előszobába vagy  nappaliba is. Esetleg karácsonyra saját magadnak :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése