2011. december 20., kedd

Egyedi karácsonyi csomagolás 2

Úgy döntöttem, hogy a maradék csomagolópapírjaimból csinálok még 1-2 két variációt. Minimális
kommenttel, íme:
Vettem a jó öreg ezüst színű csomagolópapíromat, és elkezdtem variálni: először csak egy kis mintás rész került rá, aztán még egy kis ezüst, ezután kék csillagok, fa mikulás, fehér csillagok, végül fa mikulás ezüst szalaggal.
 
 
 
 
 
 
 
  Ezután dekorfóliát használtam (a számomra meghatározhatatlan színűt), ami gyakorlatilag minden fényképen más színű. Először csak egy széles aranyos szalaggal tekertem körbe és erre natúr madzagot tettem.
 
Később megpróbáltam feldobni valamivel, de nem igazán jött az ihlet, csak két fekete tollat bírtam kipréselni magamból (mint ötlet). Szóval ez még alakulhat...

Ti becsomagoltátok már a karácsonyi ajándékokat?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése